Často kladené dotazy
Proč si najmout tebe a ne AI?
Je pravda, že AI dokáže generovat nápady, kombinovat je a reagovat na podněty. Nedokáže však skutečně porozumět záměru, vcítit se do emocí, představit si scénu, udělat dramaturgický zvrat, udržet konzistentní tón, vymyslet vnitřní logiku ani vtisknout světu duši. Dokonce i AAA studia dnes stále obsazují role, které AI nenahrazuje: Narrative Designer, Worldbuilder, Quest Designer. A hráči to poznají, nechtějí zážitky bez hloubky.
Jak probíhá spolupráce ?
Nejprve si vyslechnu vaše zadání a vizi, navrhnu koncepty a postupně ladíme detaily. Každá fáze zahrnuje možnost zpětné vazby, abyste měli jistotu, že výsledný svět a příběh odpovídá vaší představě.
Jak dlouho trvá vytvoření světa nebo questu?
Délka záleží na rozsahu a složitosti projektu. Malý svět nebo krátký quest může vzniknout během několika týdnů, větší projekty s propracovanými mechanikami a postavami mohou trvat i několik měsíců.
jaké typy her jsou tvou specializací ?
Video hry: RPG, akční/adventury, indie projekty. Deskové hry a TTRPG: deskovky s vlastními světy, kampaně pro RPG, questy a mechaniky pro stolní hry.
Můžeš pracovat s již existujícími nápady nebo jen od nuly?
Samozřejmě. Dokážu rozvinout váš koncept, přidat hloubku, logiku, nové postavy a questy tak, aby byl svět konzistentní a poutavý.
Co pro tvorbu používáš ?
Kombinace Obsidianu pro organizaci nápadů, propojení postav, frakcí a questů. Miro pro vizuální mapy světa, timeline, vztahy a storyflow. Freeform jako komplexni mapu celé tvorby.
Umíš dodat moodboardy, mapy, vizuální koncepty?
Aktuálně se spíše zaměřuji na psaný text, i když zvládám i základní tvorbu v Procreate.
Jak je to s cenou?
Ceny se odvíjejí od rozsahu a náročnosti projektu. Rád připravím konkrétní nabídku na míru.

