Moje služby
Worldbuilding / Světový design
Geografie a mapy: kontinenty, města, terény, strategické body.
Magie / technologie / nadpřirozené prvky: pravidla, limity, dopad na společnost.
Frakce a organizace: jejich cíle, rivality, role ve světě.
Kultura a národy: zvyky, tradice, jazykové nuance, společenské struktury.
Návrh historie světa: hlavní události, konflikty, politický a ekonomický vývoj.
Storytelling & Příběhy
Narativní design pro digitální nebo deskové hry
Dialogy a interakce: příklady stylu řeči postav, tone of voice.
Questy a mise: herní nebo literární, rozdělené podle důležitosti a obtížnosti.
Zápletky a story arc: hlavní linie příběhu, vedlejší questy, tajemství.
Postavy: hlavní, vedlejší i NPC; jejich motivace, vývoj, vztahy.
Herní mechaniky & Quest design
Deskové i digitální hry návrhy mechanik vhodných pro různé typy her.
Testování a iterace: návrhy scénářů, zkoušení různých možností a dopadů.
Quest design: typy úkolů, větvení rozhodnutí, logika odměn a trestů.
Mechaniky interakcí: jak hráč ovlivňuje svět, vztahy mezi postavami, ekonomiku nebo magii.
Návrh herních systémů: pravidla, balancování, progresní systém.
Poradenství a spolupráce
Konzultace pro herní studia i indie vývojáře: zpětná vazba na příběh, svět, mechaniky.
Story design review: kontrola konzistence světa a příběhu.
Workshop / brainstorming: nápady na postavy, questy, frakce.
Iterační podpora: pomoc s vývojem a doladěním herního světa nebo příběhu.

